Podczas jazdy z kierowcą Uber możemy z nim po prostu porozmawiać, a jeżeli gadka się nie klei pozostaje nam gapienie się w okno. Podczas jazdy zapewne zdarzało wam się zerkać na ekran odpalonej aplikacji z trasą. By zapewnić nam rozrywkę podczas jazdy Uber wprowadza usługę Uber Trip Experiences, która pozwala aplikacjom innych wydawców dostarczać klientom powiadomienia, krótkie treściwe wiadomości oraz specjalnie przygotowane reklamy, a także listę utworów. Wszystkie treści będą dostosowane do długości trasy i wyświetlane oczywiście za zgodą użytkownika.
Wiadomości jakie będą nam wyświetlane są różnorakie m. in. informacje o atrakcjach turystycznych, playlisty z aplikacji muzycznych czy oferty, które mogą pojawić się na naszej drodze.
Uber informuje również o tym, że będziemy mogli wyłączyć te opcję w każdej chwili. Aby przekonać się jak działa cały system trzeba będzie poczekać, aż deweloperzy zaczną korzystać z nowej funkcji. Oby nie okazało się to zwykłym śmietnikiem, który zaleje aplikację niechcianymi i uciążliwymi reklamami.
Funkcja ma zostać wprowadzona do aplikacji Uber w marcu.