Dla częstych użytkowników aplikacji Uber może być to zaskoczeniem, że nie znajdą w swoim smartfonie ikony, do której się już przyzwyczaili. Aplikacja dla klientów i kierowców od teraz mają zupełnie inne logo. Oznacza to również zmianę designu zarówno w aplikacji jak i na stronie internetowej.
Nowe design ma na celu ‘świętowanie miasta’, w usługi świadczy Uber. Poza zmianą loga, które nie jest już czarno-białe jak do tej pory mamy zmiany w grafice aplikacji i strony zależne od regionu czy kraju, w którym się znajdujemy. Prezes firmy, Travis Kalanick stwierdził, że zespół odpowiedzialny za nowy wygląd spędził miesiące nad eksplorowaniem architektury, sztuki, dekoracji, mody, tkanin charakterystycznych dla danego regionu.
Przeczytaj także: Uber zabierze nas w podróż helikopterem dzięki umowie z Airbusem
Odnośnie nowego logo Kalanick przyznaje, że ułatwi ono personalizację wszystkich świadczonych usług oraz dodawać kolejne dzięki, kwadratowi w środku pola zwanego ‘bit’. Nad nowymi produktami Uber pracuje intensywnie co pokazują ostatnie działania firmy i próby dostarczania jedzenia na zamówienie czy transport przy użyciu helikopterów.