Digital Signage – sposób na nowoczesną reklamę

Digital Signage – sposób na nowoczesną reklamę

Klasyczne billboardy i plakaty to już przeżytek! Digital signage to innowacyjne rozwiązanie dla Twojego biznesu, które sprawi, że reklamy staną się o wiele skuteczniejsze. Dlaczego taki sposób przekazu sprawdza się lepiej niż tradycyjne formy reklamy w przestrzeni publicznej? Kiedy warto postawić na digital signage? Sprawdź poniższy artykuł!

Postępujący rozwój technologii jest zauważalny w każdym aspekcie naszego życia. Nic zatem dziwnego, że obejmuje również marketing w przestrzeni publicznej. Klasyczne papierowe plakaty i billboardy są ciągle dobrym sposobem na zwiększenie sprzedaży, jednak digital signage gwarantuje znacznie lepsze efekty w tym zakresie. Reklama jest w pełni dopasowywana do odbiorcy, a jej wyemitowanie jest znacznie łatwiejsze niż rozmieszczanie na ulicach tradycyjnych sposobów przekazu w formie druku. Na czym polegają inne zalety digital signage i kiedy warto zainwestować w taką reklamę?

Tradycyjne media czy digital signage?

Digital signage to masa korzyści dla współczesnego przedsiębiorcy. Główną zaletą takiego rozwiązania jest możliwość doboru wyświetlanej reklamy czy informacji do odbiorcy, a także czasu i miejsca. Aby zmienić emitowaną aktualnie reklamę, wystarczy skorzystać z centralnego systemu zarządzania treścią. W ten sposób osoba kontrolująca wyświetlane treści może zaktualizować informacje znajdujące się jednocześnie na wielu ekranach, nawet tych znajdujących się w dużej odległości. Dzięki temu digital signage znacznie wyprzedza tradycyjne formy przekazu za pośrednictwem plakatów, ulotek, gazet czy reklam w telewizji i radiu. Korzystając z takiego rodzaju marketingu, nie musimy martwić się o stały nadzór i konieczność ciągłych inwestycji.

Gdzie sprawdzi się digital signage?

Emitowane za pomocą specjalnych ekranów treści to doskonałe rozwiązanie dla firm, którym zależy na skutecznym dotarciu do dużej grupy odbiorców w przestrzeni publicznej. Digital signage staje się więc nie tylko świetnym sposobem na reklamę, ale również na przekazywanie odbiorcom istotnych dla nich informacji. Urządzenia typowe dla digital signage znajdziemy m.in. w galeriach handlowych, dużych sklepach i marketach, lokalach gastronomicznych, hotelach, a także lotniskach, dworcach i urzędach. Ich zastosowanie jest więc naprawdę szerokie. Oprócz tego prezentowanie treści za pomocą digital signage może być używane w celu stworzenia dekoracji i instalacji artystycznych, co sprawdzi się w galeriach sztuki i muzeach. Jeśli więc chcesz szybko docierać do potencjalnych klientów i odbiorców, digital signage będzie strzałem w dziesiątkę.