Lajki na Instagramie – jak je zdobyć?

Lajki na Instagramie – jak je zdobyć?

Lajki pod zdjęciami czy filmikami na Instagramie mają duże znaczenie na kilku płaszczyznach. Po pierwsze, im jest ich więcej, tym wyższe jest prawdopodobieństwo, że posty będą organicznie (bezpłatnie) promowane przez samego Instagrama, a więc na przykład wyświetlane innym użytkownikom jako polecane. Podobnie działa to także w przypadku wielu innych serwisów społecznościowych – treści, które przyciągają zainteresowanie użytkowników, są premiowane, a takie bez żadnych lajków lub z niewielką ich ilością są ignorowane przez algorytm.

Po drugie, większa ilość lajków pod postami podnosi wiarygodność konta – zarówno w oczach innych użytkowników, jak i marek, które chciałyby z danym kontem współpracować. Dlatego też influencerom, od małych po wielkich, tak zależy na jak najlepszych wynikach zarówno w zakresie ilości obserwatorów, jak i aktywności pod tworzonymi postami. Tylko jak te lajki zdobyć? Wbrew pozorom nie musi to być trudne.

Lajki na Instagramie można kupić

Wysoka jakość zdjęć i wideo, zarówno w aspektach wizualnych, jak i merytorycznych. Odpowiedni opis i zastosowanie właściwych hashtagów. Unikalność i pomysł na siebie. Te wszystkie rzeczy są oczywiście istotne i warto się do nich przyłożyć, ponieważ na dłuższą metę pozwolą pozyskać grono lojalnych, zaangażowanych i aktywnych fanów. Sama w sobie ciężka praca może nie wystarczyć, zwłaszcza, jeśli zależy nam na czasie. Algorytmy Instagrama są bezlitosne, a konkurencja – ogromna.

W związku z tym warto wiedzieć, że lajki na Instagramie da się pozyskać też na inny sposób, a mianowicie poprzez ich zakup. Co więcej, nie jest to wcale bardzo duża inwestycja. Kupujący mają różne opcje do wyboru, aby dostosować usługę do swoich oczekiwań.

Między innymi mogą wybrać, czy potrzebują lajków ze sztucznych kont, czy zależy im, aby aktywność wyglądała jak najbardziej wiarygodnie i pochodziła od prawdziwych użytkowników. Istnieje zarówno opcja szybkiej realizacji, jak i rozłożenia dodawania lajków w czasie, tak, aby cały proces miał jeszcze naturalniejszy charakter.

Instagram ma swój system reklamowy

Instagram posiada własny system reklamowy, umożliwiający promocję wybranych postów. Trzeba jednak pamiętać, że w jego przypadku nie kupujemy lajków, a wyświetlenia. To przydatna opcja dla firm, ale niekoniecznie dla influencerów.

Dlatego też konkretnie w przypadku chęci pozyskania lajków, a nie klientów przechodzących na stronę internetową firmy lub obserwatorów, najlepszym wyjściem w większości przypadków będzie ich bezpośredni zakup, opisany powyżej.